Nu är jag tillbaka!

Ja, nu ni. Som rubriken lyder så hoppas jag vara tillbaka med buller och bång! Efter påtryckningar från en fin vän och min kära make så tänkte jag nu damma av denna blogg en gång för alla. Så, numer är den upplåst så hoppas jag att min blogglust väcks åter. 
 
Jag tänkte inte skriva så mycket om det som varit... För ja, det är ju passé nu. Så... What are  we doing now liksom? 
 
I helgen har vi varit hos Mari-Ann. Tanken var att vi skulle ha med oss hennes bil hem men det blev inte då den bilen hon skulle ha hade gått sönder. :( Men vi hade riktigt mysiga dagar där uppe! Fredag hade vi en otroligt fin uteeftermiddag. Vi slutade tidigt fredag så det passade perfekt.
 
Ruffsig i håret men glad ändå!
Såå typsikt My... Hon åt deg och jag frågade "vad gör du Myyyyy". ;)
 
 Jag tänkte jag skulle försöka ta lite mer spontana kort på vad vi sysslar med på dagarna. Henke googlade vad som var fel på bilen, My donar på med sitt eget och fammi och Melissa spelar spel. :)
 
Det blir ju oftast att jag bara tar med mobilen. Vilket är lite tråkigt tycker jag. Måste på tal om det styra upp i att skriva ut foton och göra album. Ligger såååå mycket efter på den biten. 
Melissa ser ut att tänka "mamma du förstör ju min lek" ;)
 
Melissa återuppväckte intresset för slalom igen i Tossabacken. Äntligen! :) Det är ju så roligt då både jag och Henke älskar slalom, så det vore ju fantastiskt om vi kunde åka allihopa snart tillsammans. Hon blev nämligen rädd sist hon åkte på Vallsan i rullbandet upp i backen. Folk tar ju boben där i också, vilket innbär det blir massa snö på bandet. Så hon rullade bakåt och blev lillrädd (fast Henke stod bakom henne men han rullade också lite bakåt). Så känns kul att vara på "benen" igen så att säga. I Tossabacken hade Henke selen och drog henne upp i backen så åkte hon själv ner. Hon blev tuffare och tuffare för varje åk. Nästa helg ska vi till Kuri så då kan hon ju åka i den backen också  :)
 
 
 
Lördag och söndag bjöd på finväder. Och vi var ute (mest under söndagen). 
 




 
 







 
 
 
Sådär, det var en början iaf. ;) Jag måste styra upp och rensa hela min telefon för den har slut minne. Har försökt radera alla appar jag sällan använder, men det är inte tillräckligt. Jag tycker det är sååå tråkigt att ta tag i sådana grejer. Borde installera om hela telefonen då jag fått nåt virusaktigt på den så den är riktigt, riktigt slö. Och det är ju så tråkigt när saker inte fungerar! Borde göra samma med datorn... Meen, nu ska jag krypa upp i soffan för att se farmen! (Skrev först soppan. haha stämmer ju ganska bra, farmen är lite som en soppa) ;)
 
Hoppas ni är många som vill hänga med mig nu i bloggen. :) Kanske styr upp en årssammanfattning också. Är nog första året jag inte gjort det. (För 2016)
 
Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback