Skansen, Mulle Meckbesök & shopping

Och där hade jag min första svacka sedan jag "startade upp" bloggen igen. Har ingenting att skylla på förutom fullt upp! Tänkte skriva om vår Sthlms vistelse förra helgen. 
 
 
Det var en underbar långhelg! Vi var på skansen, shoppade (mest på Mall of Scandinavia, besökte Mulle Meck lekparken och hade det allmänt trevligt. My klappade en orm på skansen och hon var allmänt väldigt fascinerad över alla djur. Melissa kändes lite "mättad". Akvariedelen tyckte hon om däremot. Men My berättade direkt att hon hade klappat en orm i en låda när hon kom till förskolan. Sötungen som pratar mer och mer för varje dag som går. <3
 
 
 
Det känns  väldigt långt borta efter fredagens attentat... Vilken tur vi inte var där den helgen... Jag finner inga ord om vad som hänt...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback