Tjejmilen 2015

Ja vilken dag! Vi höll på att inte starta alls då regnet fullkomligen vräkte ner 15 min innan starten och My var så trött så hon skrek och grät massor. Men då vi gått tillbaka 100 meter så slutade det regna och My somnade. Så vi startade och det gick superbra med båda barnen. My fick bäras i selen ca 3 km. Och hon var vaken i 7 km och sen var hon ändå nöjd i vagnen.Vår tid blev 1h och 48 min. :) Nu har jag beställt en sele i för tidig namngivningspresent av min mamma å pappa. Har inte förstått hur stor skillnad det kan vara på olika selar då den jag hade med Melissa gjorde så jag fick sådan värk lite överallt. Ska bli skönt att inte bli så låst hemma då jag inte gärna går på promenader till lekparken å så med Melissa då My inte alltid vill vara vaken i vagnen. Och att den är ergonomisk så jag orkar bära henne utan att jag får så ont. Toppentoppen. :) Och taggad för att vara med nästa år är jag. Men då springa. Men tror aldrig jag kommer orka springa en mil men kanske halva iaf. Grymt kul och härlig stämning. :) Någon mer som vill med? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så spännande My ser glad och nöjd ut hon kanske vill me nästa år och springa...skoja bara fnisss Nu har du också en medalj från tjejmilen. Du gick på en bra tid.

2015-09-06 @ 07:33:03
Postat av: Emma

Ja de e grym skillnad ju!! Lätt värt dom typ 1500:- en bra kostar!
Jag vill vara med nästa år!!!

Svar: Ja. Fast den jag köpt nu kostade 1130. Fast kostar 1300 som billigast på andra ställen utan eebjudanden. Behöver då inte vara "kryddigare " än så tycker jag. Men viktigt med stöd för höfterna också :) ja kul om vi blir några st nästa år :)
Sara

2015-09-06 @ 17:44:26
Postat av: Anna

Bra jobbat! Och vilken tur med vädret :)

Svar: Tack :)
Sara

2015-09-09 @ 15:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback