Valborgs i Kuoksu

 
 
Mys med grillning av korv vid majbrasan. :)
 
Älskar den här bilden. Det liksom lyser om henne "Haha, nu ska jag hoppa" ;)
 
Älskade underbara!
 
 
 
 
 
Valborgsmässoafton i Kuoksu (osäker om jag stavat rätt), så var vi hos Katarina och Conny. Conny var dock borta just den kvällen. Vi grillade korv och kikade på byns majbrasa. Jättemysigt. :)
 
Haha, snacka om omatchande unge ;) Men i skogen spelar det ju ingen roll hur man är klädd. ;) (Inte annars heller iof) ;) Här var vi och tittade på renar. (Och en död björn). Melissa var inte så fascinerad som vi trodde hon skulle bli. Hon bara "björnen sover". Sötnos! Sedan ville hon bara kika på renarna. Hon älskar verkligen renar den här ungen. Sötnosen! Och denna dag (1 maj) kom det snö där uppe. (Som synes)
 
Och den andra maj så lektes det ute i finvädret i alla pölarna. :)
 
Älskade busunge!
 
Ja, vi hade underbara dagar där uppe. Tack för dem Katarina och Conny. :D Nästa gång vi ses konstaterade vi är efter att bebis har fötts. ;) Shit alltså, det är nära nu. Vi har även beslutat oss att nu är det "bara" hemmaplan som gäller. Vi vill ha nära till förlossningen om det skulle ske nu. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin bilder ni har tagit Melissa har njutit förståss. Att det lyser i ögon på Melissa hon gillar vatten va söt mormor gull.Tur att björnen sov fast lite spännande om den har levt...fast då kanske man vill sitta i bilen och björnen på avstånd.

2015-05-05 @ 06:31:53
Postat av: Karin

Vad härligt ni haft det. Så fina bilder!! Haha jag hade inte en tanke på att Melissa hade omatchade kläder!!? :D eller jag tycker inte ens hon har det? :p Och som du säger spelar det ju ingen roll, i skog eller ej. :)

Svar: Haha, jag tycker ändå hon har det, men som sagt det gör ju inget. :) Men jag tycker det är kul när det matchar. :)
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback