Underbara dagar

Oj, jag var så säker att jag hade gjort ett inlägg rätt nyligt. Tiden går verkligen för snabbt. haha
 
Ingen bebis än alltså, så frånvaron beror inte på det. ;)
 
Haft en underbar dag idag med Sofie och Aylin. Och Davut delvis också. :) Vilket väder. Så underbart. Melissa var ute barfota på deras gård. :) På morgonen var vi på premiären av loppisen på Nolia. Henke och Tottos idé. Mycket mysigt. Melissa fick lite pengar i en "egen" börs som hon skulle få handla lite leksaker för om hon hittade. Hon hittade en sådan här liten "Annica" (pippi) figur, smurffigur och någon liten random flicka för 5 kr st. Mycket nöjd tjej. Men roligast var det att få en ballong att hålla i från bokbussen (gratis). (Som hon såklart tappade då vi cyklade hem och blev ledsen). Kommer fortfarande ihåg hur ledsen jag själv blev då jag tappade ballonger och kunde se hur de flög upp i luften... Men hon var så nöjd med sina figurer så hon glömde ballongen rätt snabbt ändå. :)
 
Sedan var vi alltså hos Aslans (jag & Melissa), och bara lekte och hade det gott i solen. Sedan åkte vi iväg och beställde pizza också och sedan lite mer lek innan vi åkte hem för att varva ner lite innan sängdags.
 
 
Igår var jag hos Sara också och såg film, med ett fint men väldigt oväntat slut. Kommer inte ihåg vad den heter, men den borde ni se. haha (Sara om du läser det här så kan du väl kommentera) ;) Så den här helgen har gått i rasande fart. (Är ju dock inte över ännu men).
 
Men inget tecken än på att det blir ett majbarn. Jag har ju trott länge att bebis ska komma på morsdag, bara för att jag fick missfallet på morsdag förra året. Men så verkar det inte bli...
 
Nä, nu ska jag göra mig sängklar och så gå och sova tror jag. Henke spelar dator med Balton och Totto så ska nog bara slötitta på något på play från sängen. Jag sover så dåligt då jag får ont i höfterna hur jag än ligger. Så är väl bäst att komma i säng i hyffsad tid. 
 
Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback