Långhelg och tandvärk

Jag gillar den här bilden så den får vara med igen bara så det inte ska bli bildlöst. ;)
Oj, så skönt. Nu börjar äntligen tandvärken ge med sig och jag har fått sova mer än 3 h inatt. Jippie. ;) Har dock sjukt mycket sömn att ta igen, känner mig lite som en zombie nu. Så det är skönt att jag har noll bestämda planer idag, så ska lägga mig och sova nu en stund. Sedan tänkte jag nog åka på tippen med lite återvinning... (om jag orkar). ;) hehe Vilka storslagna planer va! :)
 
Ikväll blir det middag och bio med Sofie och Jennie. Ska bli så skönt att få komma ut och göra något annat för en stund. Riktigt skönt att tandvärken dragit sig tillbaka, för annars hade jag inte orkat sitta på en bio stilla. ;) 
 
Var bara så riktigt synd att det var som värst igår, då Erika och Karin med kids och respektive skulle komma och hälsa på. :( Var ju toklänge sedan kidsen fick träffa varandra. Men det kommer väl fler tåg. (blev tvungen ställa in då jag hade så sjukt ont) Henke tyckte vi skulle åka på akuten (för att få något som hjälper mot  som man får  ta när man är gravid). Men jag ville vänta till idag, och det känns som rätt beslut nu.
 
Annars har vi under denna långhelg som varit bara varit hemma. Lekt ute. Henke har byggt i entrén. (Snart är det bara garderoben som fattas) Jippie yey! Mormor har sovit över en natt. Vi planterade blommor på kyrkogården och myste på. Och lördag hade vi grillmiddagsgäster bestående av vårt järngäng...  Riktigt trevligt!
 
Nä, nu känner jag lite mer tandvärk helt plötsligt... Ska lägga mig och vila så hoppas jag det är borta igen då jag vaknar! Kanske är det nu så pass att det iaf hjälper med panodil. :) Jag ska testa! :) Hoppas jag inte ropade hej för tidigt nu... :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback