Mys första besök hos fammi

Oj, vad dålig jag varit på att uppdatera er få läsare jag har här. ;) Men av förståeliga själ antar jag ni förstår. ;)

Har börjat skriva en förlossningsberättelse också. Tänkte inte låta det gå lika länge som med Melissa innan jag publicerar den här till er. Jag lovar. :)
 
Dagarna går så snabbt. Jag har panik. My är snart en månad! Galet.
 
 
Tänkte iaf nu till att börja med visa er bilder från när vi var uppe hos barnens (känns lite ovant att skriva barnen) farmor och hälsade på. Vi hälsade även på kossorna i Kukkola. :)
My hon sov sig igenom hela besöket hos kossorna. ;)
 
Vi kämpade och kämpade för att få Melissa att stå still så jag kunde få ta en finfin bild. Men den bästa blev den här och den här under. haha. Hon hade så bråttom att springa fram och tillbaka för att ge kossorna gräs. :) Sötnosen!
 
Underbara dagar var det minsann med fammi och faster Molpe! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men oj vad jag missat inlägg :)

Svar: Haha och ändå uppdaterar jag inte ofta ;)
Sara

2015-08-25 @ 11:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback