En väldigt lugn helg

Sitter här ikväll igen och flyttar över och säkerhetskopierar x2 alla mina bilder. Det tar sin tid vill jag lova. :) Men jag närmar mig...
 
 
 
Rätt skönt vore det med vår va :)
 
Vilken lugn och skön helg vi haft. I fredags åkte vi och badade i varmbassängen i Öjebyn. Melissa har ju varit och är ganska skraj och så för duschar och vatten (när hon inte kan gå i själv). Men det gick hur bra som helst. Så nu ska vi bli bättre på att åka och bada. Vi tänkte kanske fara redan imorgon. :) Det är så mysigt att fara iväg sådär. Även om vi inte badade länge i fredags så njöt jag verkligen varje sekund. Familjelivet när det är som bäst. <3 

Har dock saknar mina vänner i Umeå i helgen. Hur underbart vore det inte att ni hade hängt med där i varmvattenbassängen? <3 Önskar vi bodde närmare varann!
 
Annars är jag rätt rastlös just nu. Vi har urspungligen haft mycket planer för denna dag men ingenting vartav. Först tänkte vi kåbban men struntade ganska snabbt i det pga vädret. Sedan tänkte vi Vallsan (åka bob å grilla och picnknicka), men det var dels så dålig uppslutning då ville gärna få med någon fler än vi (ja, vi hade kunnat åka själva också, men vi kände inte för det nu), sen kändes det trist med snöblåsten för Melissas del när man ändå är ute ett par timmar om man far sådär... Så då grillade vi i gillestugan istället.haha Och så har jag bakat limpa! Vi grillade pinnbröd och Melissa käkade korvsnärtar. Hon älskar korv. :) Hennes farfar log nog i himlen när han tittade ner på henne. :) 
 
Och ikväll har vi inte gjort många knop alls. Mest myst och lekt lite. Nu myser jag med en eld i gillestugan å sorterar bilder som sagt. Ösig lördagskväll. :P Kanske det blir en film med gubben min senare. :) Rätt skönt med så här lugna helger ibland dock. :) 
 
Det blev bra med uppdatering nu. haha Hoppas det glädjer någon!
 
På måndag blir det läkarbesök för att se hur återgången till jobbet kommer se ut, om jag nu börjar jobba igen nu... Om jag ska vara ärlig så vet jag varken bu eller bä. Får se helt enkelt. Jag litar på läkaren. Hon är nog en av de bästa läkare jag stött på.  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra med avkoppling bara att vara är bra för själen.Bra beslut inte skönt när det yr snö på lilla hjärtat.

2015-01-11 @ 05:42:16
Postat av: Anonym

Skönt med en så lugn helg :) Synd ni inte fick någon med er, men var väl inte så konstigt med tanke på vädret heller. är nog fler än melissa som föredrar bättre väder för utflykt. (jag/vi t.ex.) Hoppas det gick bra hos läkaren!

2015-01-12 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback