Midsommar i Kuri 2014

 
 
 
 
Nu är det ju bara Melissa på alla bilderna. ;) En underbar lugn och mysig midsommar med bara vi och Melissas mormor och morfar. Vi har bara lekt ute en massa, ätit god mat och jordgubbspaj. Tänt ljus på kvällarna, sett lite tv och jag och min mor har spelat kort. Mycket mysigt! <3
 
Idag har Henke jobbat på med infarten och jag och Melissa har hunnit leka ute. Man får passa på då det är varmare och sol. :) Har även hunnit med att vara i lekparken med Sara som var barnvakt till Emmy. Sedan tog vi oss en dusch/bad och så vart vi så himla rastlösa (läs jag). Så vi satte oss i bilen och hamnade hos Aylin. Vi var där till 20.30 och Melissa har inte sovit någon vila idag. Så det blir spännande hur länge vi får sova imorgon. ;)
 
Imorgon är första "riktiga" lediga veckan för oss. Underbart ska det bli!
 
Puss å hej!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det blev en liten sovmorgon.Tack för att ni ville vara med oss midsommar har varit jätte kul att leka lite med mellis och alltid trevligt på mornarna att man har någon att prata med då andra ligger och sover.Det är tur att jag och Mellis vaknar tidigt.

2014-06-23 @ 07:10:17
Postat av: Karin

Så fina bilder, söta Melissa :) hur många tänder har hon förresten? Vi såg idag att Ella har flera på gång uppe nu :)

Svar: Jag vet faktiskt inte haha. Vi har slutat räkna dom. Men hon har inte fått upp alla. Hon har ett glapp längst in. Hon har en tand i vardera hörn typ längst in, men sen är det tomt fram till framtänderna :) Kan räkna om jag kommer ihåg ikväll vid tandborstningen ;)
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback