Första arbetsdagen avklarad

 
 
Första arbetsdagen är avklarad och det gick rätt bra. Förutom en konstant huvudvärk som jag haft de senaste dagarna och lite lätt yrsel ibland. Fast jag dricker en massa vatten och måste gå och kissa hela tiden. :) Har goa arbetskamrater som jag är så glad över att få jobba med. :) Vilken tur att det blev så bra till slut på jobbfronten! :)
 
Nu är det bara 6 arbetsdagar kvar innan det står 2 månaders ledighet på schemat. Massa bygg, lek, sol & bad semester, husvagnstrippar och annat skoj! :D 
 
Imorgon jobbar jag långkväll faktiskt (brukar oftast ha kortkvällar), och då har jag en del jag (och lillan) måste fixa innan. :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att det gick bra att jobba synd att ha ont ihuvudet är ju inte kul.Fina bilder på lillan när hon åker i vattnet ser att hon är en liten busa en duktig jänta och så himla gullig.

2014-06-10 @ 18:15:48
Postat av: anna

<3

Svar: <3
Sara

2014-06-16 @ 09:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback