Bomullsbröllop

 

Cause you're all I want, you're all I need

You're everything, everything
You're all I want, you're all I need
You're everything, everything

You're all I want, you're all I need
You're everything, everything
You're all I want, you're all I need
Everything, Everything
 
Tänk att det redan gått ett år. Jag är så lycklig att jag har min man, min make, min älskade Henrik och vår underbaste lilla tjej. Med er är jag hel, med er är mår jag som allra bäst! Jag älskar er mer och mer för varje dag som går. Lycka är att vara med er och få känna mig hel av er kärlek till mig. <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara och Henrik ni är så fina tillsammans vi ser att ni är lyckliga ,varje gång vi ser er, skrattar ni berättar vad ni känner för varandra Vi hör också när vi träffar er att ni Älskar varandra .Melissa vårat älskade Barn barn du är så fin alltid glad och positiv du kan så mycket du fyller snart 2 år vi kommer alltid att ställa upp för dig i ur och skur.

Svar: <3
Sara

2014-06-15 @ 08:14:22
Postat av: mormor

Här kommer några rader till Barnbarnet. Du är speciell,det finns ingen som liknar dig,ditt härliga skratt och ditt vackra leende,och dina mjuka härliga kramar som värmer i våra hjärtan,när du vaknar hos mormor och morfar och tittar du och ser om vi är vakna då skiner du som en sol och säger Hej och små hoppar i din säng och sträcker upp dina små armar vill komma till en ny dag med nya möjligheter.

Svar: <3
Sara

2014-06-15 @ 10:53:32
Postat av: Erika

Ni är verkligen sååå fina ihop! :) älskar hoppbilden på er, så härlig! :) kramar

Svar: Hihi tack så mycket fina du! <3 Saknar er! Kram
Sara

2014-06-15 @ 20:19:55
Postat av: anna

Ni är så fina, både som par och som vänner till oss. Så liten Melissa var! Kram till er!

Svar: Finis! <3 Ja, vi tittade i albumet igår och Henke utbrast också "Shit vad liten hon var där" ;) Stora tjejen saknar sin Anna! <3
Sara

2014-06-16 @ 09:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback