Sofie & Davuts stora dag + Aylins <3

 
 
Idag är en stor dag för idag gifter sig våra fina vänner Sofie och Davut. Det är även lilla Aylins namngivningsdag. <3 Jag har pysslat ihop ett album till dom från möhippan och svensexan (som var igår -svensexan alltså), snabba ryck minsann. De ska få det av alla vännerna idag som present.Tror och tänker det kommer vara jättekul för dem att ha kvar senare och kika i. Det är även kvar några blad i albumet så jag tänkte komma till dom någon dag nästa vecka och stoppa i några blad till från själva bröllopet. :)
 
Melissa har även äran att få vara ringbärare. <3 Ska bli så kul! :)
 
Jag ska ju även vara fotograf. Är lite nervös inför det. Det är ju en stor, stor dag att föreviga. Jag hoppas jag lyckas. Jag har några idéer iaf och jag hoppas det blir lika bra som i mitt huvud. ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina dom är och lillan deras är så söt. Hoppas att det gick bra för ringbäraren.

2014-07-06 @ 18:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback