Första advent



Ja oj vilken mysig första advent vi hade. Hela helgen var såå skön. Men första advent åt vi en mysig frukost tillsammans allihopa och sedan pälsade vi på oss och gick ut mot stan. Vi ville egentligen till Älvsbyn då jag tycker det är så mycket mysigare men det skulle även bli omständigare, så vi valde Piteå istället. väl där så fick Melissa träffa tomten. Det var spännande och hon blev lite rädd. Men sen gick vi till Lekia så hon skulle få peka på vad hon ville ha av jultomten. ;) Det gillade hon. :) Där träffade vi Peter å Mira så fick vi sr vad Mira önskade sig också. Perfekt ju! Dom ville ta en fika med oss, så sagt och gjort, fika det blev. Sedan stack vi hem igen och hann precis hem så kom Melissas mormor och morfar på adventsfika. Mysigare kunde det inte bli!

Till helgen väntar ledighet. woho. jag unnade mig semester i helgen så helgen börjar med after work på Stat! Sedan hoppas jag att Henke och Niklas (balton) far till Sthlm och köper oss en ny bil. :) Och isf får jag se vad jag å Melissa hittar på. :) är ledig även måndag så det kan ju hinnas med mkt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback