Melissa 2 år!

 
Vår överlyckliga 2åring precis när hon blåst ut ljusen! :)
 
Leker med sina nya, små dockor i vagnen. haha 
 
 
 
Koncentrerad tjej ska fånga såpbubblor som hon fick av morbror och Sandra! <3
 
Hon har blivit en riktig hajjare på det här med paket. Och så utbrister hon som i detta fall "Klääääder" och kramar om dom sen. Sötnosen dära!
 
Hon tackar så hemskt mycket för alla fina paket och alla som grattat henne till hennes 2 årsdag. Tänk vad snabbt 2 år gått! Tänk då 2 till, 4 bast liksom!
 
Tack och bock! Henke är på bio och snart kommer Anna förbi. Vi får se om vi törs sitta ute på altanen då grannen käkar surströmming. Vilken besvikelse!
 
Jag vet det var länge sedan jag bloggade. Har massa att visa er och skriva om. T.ex. Lyckseletrippen... Får se om jag får tillfälle och tid till det. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis Melissa 2 år! Ja SHIT vad tiden går fort, tyckte det var nyss jag pratade med dig på telefon och ni var på BB :) Vilka underbart fina bilder på sötaste Melissa! <3

Postat av: mamma

ÅÅÅÅ så fina bilder på melissas dag hon ser ut att vara jätte lycklig denna stora dag. Nog kan ni sitta ute du och anna för surströmming luktar ju så gott och är jätte god att äta synd att man inte äter det så ofta.

2014-08-04 @ 15:54:36
Postat av: Anonym

så fina bilder på födelsedagsbarnet. Vad lik henke hon är på bilden med bubblan!!

2014-08-19 @ 10:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback