Elfte november tjugohundratretton

Spana i farmors fönster är kul...
 
Mamma, titta, blomman sticks! ;)
 
Sockertoppen vår! <3
 
I helgen har jag och Melissa varit hos hennes farmor. När jag åkte hem i söndags så fick hon stanna kvar där. Första gången hon är utan båda sina föräldrar i mer än 1 dygn. Det kändes i mammahjärtat! Henke är sedan en vecka tillbaka i Tyskland och jobbar (till på fredag), och jag har jobbat till 17 idag och jobbar kväll imorgon så det kändes lite väl länge för lillan att vara på förskolan. Så då fick/får farmor lyckan att ha egentid med henne. För sådan egentid för mor/far föräldrar är så viktiga dem också! Vi får inte vara så ego om vårt undervärk. Nyttigt och kul för alla...

Har tänkt på detta med relationer. Inte är det alla som skulle åka till sin svärmor en hel helg utan den respektive. Nog ska man allt ha en riktigt fin relation för att kunna det. Och det har vi tycker jag. Jag har världens bästa svärmor. Helt klart den bästa "mamman" efter min egen mamma, som såklart alltid kommer vara den bästa! <3
 
Men hur som helst. Hela Melissahistorian... Ledsamt för mig som är hemma ensam. Det är sååå tyst. Bara Izzy som spinner bredvid mig. Igårkväll när jag skulle sova så tog jag Henkes tröja och Melissas pyamas och luktade och kramade dem. Behöver jag tillägga att jag fällde en och annan tår? ;) Men på onsdag kommer lillan hem med farmor sin och jag är ledig. Kan inte bli bättre. Eller jo, om både dotter och maken skulle komma hem förstås. Men han stannar först på trevligheter som killarna bokat sedan flera månader tillbaka  i Sthlm och kommer hem på söndag. Då ska vi minsann ha farsdagsmys i efterskott! <3 På fredag åker jag och lillan till byn för att vara där till söndag. Blir mys det med! Amandabus, idolmys, dop och mammsenmys! <3
 
Farsdag igår firades hos både min pappa och min farfar. Stående tradition att vara hos farfar. ♥ min pappa och min farfar är bäst! På morgonen skypade jag å lillan med hennes pappa. Men mer farsdagsmys på den fronten blir det på söndag :) 
 
Nu soooova!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

LillSara!

2013-11-12 @ 13:04:24
Postat av: Karin

Söötunge!!!

Svar: <3
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback