Älskade busfröt!

Vi Tyckte det blev ovanligt tyst. Henke frågade "var är vällingen". Och så säger jag nonchalant "äh hon leker lite med den". Men tydligen hade jag inte stängt korken ordentligt. Jag bara "eh... (tystnad), hon BADAR i välling. Henke bara "VA du skojar va", haha icket. Men nöjd var vår lilla toka!
 
 
Och gungan har vi fått upp tillsvidare på den alldeles nybyggda altan. ;) Hon älskar den! :) (Som synes) :)
 
Imorgon ska jag, Melissa och Anna på loppispremiären. Så kul! Och skönt att komma ut lite. Så det blir spännande att  se hur det ska gå :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hon kan mormors gull.Lite välling kan vara kul att träna lite fin motorik prova med lite fingerfärg det gillar hon nog.Det måste vi prova nästa gång jag kommer.Mormors lilla gull i gungan hon är sååååå söööööt.

2013-05-25 @ 08:40:25
Postat av: anna

Ja nog badade hon alltid ;) Härligt att få gånga!

2013-05-27 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback