Stugmys

Går typ megasegt att ladda upp bilder. Så det blir nog ingen fler. ;) Eller jag krympte dom, så vet däremot inte hur dålig kvalitet det blir, men hon är ju för härlig vår lilla busunge! <3 Måste ju visa några stycken iaf så ni får se. :)

Vi myser och mår alldeles fantastiskt i stugan. Har plockat massa hjortron idag, ätit tacos och så har jag och min stora älskling bastat. Och jag har badat för första gången i år. ;) Och det i kurisjön (som inte är den varmaste) ;) Det var så härligt att bara sitta där och ta det lugnt och prata om allt möjligt, spåna om framtiden och allt och ingenting. Sådär som bara vi två kan. <3
 
 
 
                                     Gäller ju att ha tungan rätt i mun när man busar med pappa! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Så härliga bilder!! :D

Svar: Visst är dom :)
Sara

Postat av: anna

fina bilder:)

Svar: tack vännen! :)
Sara

2013-07-18 @ 20:25:29
Postat av: Anonym

Hon kan den lilla gullungen hon går att skämta med fast hon är så liten.Jätte fina bilder.

2013-07-19 @ 08:38:39
Postat av: Carro

Söt!! Åh så gott med hjortron!! Ja, visst är det typiskt när man äntligen ska göra ngt också blir det inget av det. Jag hade dock gärna myst med dig på kvällen. En kopp te, lite ljus och en massa surr... Saknaden är stor!!

Svar: <3 Skulle vara kul att få tid till att komma ner och mysa med dig! <3 Men det är så svårt att få tiden att räcka till :(
Sara

2013-07-20 @ 20:30:50
URL: http://lalesfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback