Massa bilder!

 
Tänkte visa er lite bilder som jag hittade på minneskortet när jag väl stoppade in det i datorn. ;)
Har ju glömt visa er pippimössan som mormor stickat till sötungen! :) Sååå fin! 
 
Idag skulle vi egentligen ha pyst till Nystrand och spendera det närmaste dygnet där men då fick mormorn feber och vi vill ju inte att lillan ska bli smittad. Så vi blir hemma istället och får se vad vi ska hitta på. Mys med mammas kusin står iaf på schemat och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda!
 

Allt som går att stoppa i munnen är ju kul. :)
 
När jag kikade på gamla bilder hittade jag denna. Erika, är det du eller nån annan som klippt mig där? Den frisyren skulle jag vilja ha igen :)
 
Höhö!
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Sötaste tjejen, fint med pippikläder! :) jag vet inte om jag klippt dig där, men fint var det i alla fall! du passar i lite lugg sådär på sidan tycker jag :)

Svar: Det känns som att det var du. Tror att jag bara klippt en gång snedlugg hos frissan och tror inte det var då. Det där var 2009. ;) Ung och oförstörd ;) Hoppas vi ses snart! :D Saknar er! Kram!
Sara

2013-02-16 @ 13:20:08
Postat av: Emelie

Jättefina bilder! :)

Svar: tack:)
Sara

Postat av: mamma

Sötungen hon är vacker i allt hon har på sig.Och Sara du var fin i den frisyren.

2013-02-18 @ 05:59:30
Postat av: Emma

Pippikläder är så fint!! 😊
Å vilken snygg frisyr!!!!!😃

2013-02-18 @ 10:23:15
URL: http://ouzzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback