Mysdag!

  
 Tänkte börja med att ge Jeppe cred för bilden i förra inlägget. Det var han som var mästerfotografen! ;) haha
                                                                                    
Annars har jag väl inte så mycket att säga. Jag & Melissa har haft en riktig mysdag idag. Steg upp 7:30. Mös i soffan till nyhetsmorgon. Sedan runt halv tio så somnade hon & jag bredvid varandra i soffan :) I kanske 45 min! Inte dumt! Sedan mös vi lite till. Sedan lade jag ner henne i vagnen och stoppade ut vagnen och hon somnade på stört. (kl 12). Sedan gick jag in och städade lite, tvättade och sov en stund. Sedan gick jag ut med den sovande dottern i vagnen en stund. Mötte både Bergvall och Balton (som jobbade). Gick med lite sopsotering och sedan hem igen. Då vaknade hon. 15.30 var klockan då. Sedan har hon slumrat en stund i babygymet och nu är hon ganska trött! Idag har jag även myst till det extra med glass, banan och chokladsås! :) Snart är det dags att sova för natten för lillan. Och jag tror jag inte är så sen efter henne. Tänkte lägga mig och läsa lite och sedan förhoppningsvis somna tidigt. Har många timmar från helgen att ta igen. :)  Men först ska jag efter hon somnat sätta mig ner och njuta av en kopp te med tända ljus!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, "bilden var ju inte ens snygg" säger han nu. Men känner sig nog mäkta stolt ändå ;)
Fin bild på Mellis!!

Svar: haha Aldrig nöjd ;) Tycker den var bra ändå, för den visar det där spontana och så blev den ju skarp också :) Visar ju äkta glädje :)
Sara

2012-11-12 @ 19:49:25
Postat av: mamma

snygg ungen, vilken fin bild på lilla prinsessan .Vilken snäll dotter ni har .Passa på och njut.

2012-11-13 @ 07:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback