Bebis har fixerat sig!


Ja, med facit i hand så har Henrik haft rätt. (Jag är ju så van att se magen så jag har inte tänkt på det) Men han sa för typ lite mer än en vecka sen kanske "nu har det hänt nåt med magen, den har sjunkit ner lite". Och det syns ju på bilderna nu när jag kollar efter. :P Och så rätt han hade! Barnmorskan konstaterade det idag och även att bebis har fixerat sig. Bebis har ju legat jättelänge med huvudet nedåt varje gång jag varit till barnmorskan, utan att överdriva, de senaste två månaderna. Minst! Så det var ju inte så oväntat. :) Allt ser ut som det ska med andra ord... Nu längtar vi bara efter att bebis ska bestämma sig för att titta ut! Men vi går in med inställningen på två veckor över tiden så blir vi inte besvikna. ;) Så senast 26 aug... (Huvva vad långt bort det kändes). Vi får be till högre makter att det inte behöver bli så sent!

Kommentarer
Postat av: blivande farmor

Tyckte väl att magen sjunkit på bilderna. Oj vad spännande,´snart får jag tända "farmor ljuset".
PS:glömde skriva avsändare på förra kommentaren.

2012-07-10 @ 19:34:40
Postat av: Anna-Maria

HIMLA FIN DU ÄR. Bebis också! Tänk att det börjar bli så dags.. :D <3

2012-07-11 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback