Always loving you


Någon mer än jag som längtar efter våren?!

Ja nu var det några dagar sedan sist... Har ju varit hos Carro i Örebro och det var underbart härligt. Vi gjorde typ... INGENTING och så skönt och underbart det var :) Vi pratade mest en massa strunt, skvallrade, åt god mat och mös framför tv:n på kvällarna. Tack för en fantastisk helg vännen! Och snart kommer det du längtar efter här på bloggen... Nästa vecka tror jag! :)

Igår var Sara och Anna här och vi skulle pyssla lite. Jag med att fixa i Indien albumet, Sara målade och Anna pluggade. Det måste vi göra oftare! Just igår fick vi inte så mycket gjort, men desto mer surr. :)

Nu har jag skottat gården (faktiskt), men det var lätt snö, typ 5 cm fjäderlätta snöflingor. (Så vet ni) Men jag känner mig grymt duktig! Och sparade in träningen jag hade tänkt göra idag. haha Jag blev lat. Så jag gick in och tog mig ett varmt, mysigt bad istället! Skulle se "det okända" på tv4play, som visade härifrån Piteå igår... Men jag vågade inte. Vill nog inte sova själv efter det. Så jag ska fortsätta se på torsdagkväll när H är hemma igen. <3

Nu har jag slagit på lugn musik, har en god kopp te (rött med blåblär som ska stå och dra sig helst 5-10 min). Mums! Och så måste jag tända lite ljus så ska jag fixa lite mer i Indien albumet tänkte jag. :) (Inte så mycket dock, för jag vill ha kvar pyssel till när vår trio ska pyssla igen. ;) Ska lägga mig tidigt ikväll tänkte jag, börjar sju imorgon och började sju idag också. Är lite sliten. :) Läsa lite eller se gilmore girls och somna till det kanske. ;)

På återseende! Puss & hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har haft trevligt när du har varit borta ser jag,klok flicka som sparade in träningen det var ett klokt beslut.

2012-01-26 @ 06:41:22
Postat av: Karin

Jag köpte det blåbärsteet igår! :D det var 2 för 30 på friggs så tog blåbär och vanilj. Hade faktiskt druckit blåbär innan men det var längesen, supergott!

Postat av: Carro

Fina du! <3

2012-01-28 @ 16:33:29
URL: http://lalesfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback