Härlig dag i december

 

Henke som lekte med vår nya ipad (mini) igår! Åh vad vi saknar honom! <3

Mycket som händer just nu. Tänkte bara kika in och skriva att vi lever. :) Tänkte skriva mer om Sthlms helgen i ett senare inlägg! (Som var helt fantastisk) -förstås. Kan ju inte bli annat med det goda sällskapet! 

Idag har Melissa sovit ute medan jag har skottat snö! Kan nog nästan känna musklerna redan nu. ;) Sedan gick vi en liiiiten prommis när vi ändå var ute. (Ryktet säger det ska bli -20 imorgon så tur är väl det att vi varit ute idag så kan vi stanna inne imorgon isf) ;)
 
kväll har vi spontan hälsat på Linn i min mammagrupp. Mycket trevligt! Kul att lära känna nya som också har barn och är i ungefär samma ålder. Hon är lite yngre än mig men hennes Valter & Melissa är ganska precis lika gamla :) Valter är ungefär en vecka äldre bara. På onsdag har vi bestämt date med andra från mammagruppen som ska komma hem hit! Mycket spännande! Linn bor i Sjulnäs och som alltid då jag hälsar på folk som bor lite "utanför" stan så blir jag både sugen att flytta ut på landet + nytt sug för inredning. Hon hade det som jag hade velat ha det. Vitt, vitt, vitt! :P Men en sak åt gången, nu har vi önskat oss ett nytt (vitt) vardagsrumsbord i julklapp! :)

Vi hörs då! Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så himla kul att ni kom :) vi ses på onsdag :)

Postat av: anna

Hoppas få höra om sthlm när vi ses:)

Är den vänstra "me
lissa" på bilden högst upp som är spegelvänd?

Svar: Absolut! Och jag vill höra om varför du inte längtade lika mkt som innan till julen :) Jag vet faktiskt inte då jag inte var med då Henke fotade. ;p
Sara

2012-12-11 @ 12:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback