Två bilder

                     När vi var på IVA med henne. Innan vi ens fick ha henne på vårt rum på dagtid... Lillhjärtat vårat! <3
 

Och första gången hon satt i babysittern. ;) Med alldeles för stora brallor, men vad gör det när man är så söt? ;) Brallorna fick hon förresten av morbror Nicke och "moster" Sandra. :)
 
Sedan kör jag en liten förfrågning till Erika och även om nu någon annan av er har lösenrdsskyddad blogg...  haha Kan ni byta lösenord och att det funkar att gå in? Börjar känna mig i akut behov av att byta lösen nämligen...
 
Och så en fråga till er alla som har blogg.se som bloggportal. Kan ni markera kommentarer som lästa utan att de blir publicerade? Det kan inte jag. :/

Kommentarer
Postat av: anna

Är det en liten Sara som ligger där i babysittern?

2012-08-21 @ 19:41:54
Postat av: Karin

Skönunge! Jag tror du kan markera kommentarer som lästa och därefter typ "återkalla publicering", då tas dom bort.. :) jag råkade göra det av misstag en gång!

Svar: Men alltså. Testade det nu och då kommer de tillbaka så det står typ att jag har 16 nya kommentarer där uppe vid kommentarerna... ?
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback