Inte min vecka direkt eller så kanske det är det?


Ett litet test jag gjorde... Vad tycker ni om denna bild? :P

I veckan har jag inte bara hunnit ta död på mina blommor jag planterat i mitt lilla miniväxthus (dödade dem utomhus av värmeslag), jag har även hunnit ta halvdöd på mina kära blommor jag fick av kusin som hade "fått" dem av mormor, i och med att de flyttade in mormors hus... De kanske kan överleva...Och de "dog" av frost antagligen förra veckan... Nåja, jag har även lyckats få en orkidé att blomma en andra gång och en orkidé jag trodde var omöjlig att få att blomma har nu fått en stängel iaf! Jag har även idag planterat nya blommor... Får se om jag lyckas bättre med dem, men det blev bara två sorter, sommarblandning och sommarslöja! Jag vet inte om jag har så gröna fingrar som det först lät med tanke på orkidén, jag tar ju död på hälften också!

Idag har jag även hunnit hälsa på Anna och jag gick dit och hem (jag vet, hurtigt va) ;) Jag har dessutom också hunnit jobba OCH slappat i soffan OCH göra och ätit middag OCH än är ju inte kvällen slut! Och just det ja, Erika (min arbetskompis) har varit här också, vi satt på trappen och pratade och njöt av solen en stund! Wiho!

Sedan är jag mäkta irriterad över en sak också. Har ringt och pratat med tre kära vänner om detta idag efter jobbet och jag är fortfarand lika irriterad på personen i fråga...Detta är ingen som läser denna blogg men kan ändå inte skriva det av olika anledningar. Usch så fult gjort av henne!


Kommentarer
Postat av: maud

Man får misslyckas med blommor ,det gör jag om det ej lyckas så finns det nya på affären.

2011-05-14 @ 08:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback