Blåsippan ute i backarna står...







Lite resultat från min underbara dag med Anna idag. Gick längs en stig vid havet och hittade det berömda vitsipps/blåsipps stället. Var så mysigt och vi fotade hur länge som helst (och hur mycket som helst, drygt 300 bilder). Sedan gick vi hem till Anna en snabbis och sedan åkte vi hem till oss och så såg jag å Anna på Astrid filmer (Madicken bland annat), grabbarna grillad hamburgare ute och så såg jag och Anna en film också. Jättehärlig söndag (känns som en söndag dock). Myspys dag med andra ord! Tack fina du för det <3

Kommentarer
Postat av: anna

Ja riktigt mysig dag! skönt jag slapp vara själv idag. Tack vännen :)



Ska bli kul att se fler bilder du tagit, fin blombild :) Har du redigerat nåt med färgerna? Tänker för de är så röda? Jämfört med mina alltså. KRAM och tack för en mysig dag

2011-05-07 @ 23:21:44
Postat av: sara

Anna: jag har bara ändrat kontrasten och ljuset(för dessa två bilder var annars för ljusa) om du menar bilderna på dig? men fick några med rätt ljus också :) Kommer nog upp senare idag :)

2011-05-08 @ 10:15:04
Postat av: Karin

Vilken härlig dag, och riktigt fina bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback