Mot stan!

Igår kväll ringde Frida och påminde mig att man kunde logga in och se vad man får tillbaka/får betala på skatten. Och YEY säger jag bara! Äntligen får jag lite valutautdelning också efter alla åren! Så nu jäklar ska det med gått samvete bli en skidweekend tänkte jag! Plus en sista minuten i maj! Plus att det vi fått tillbaka på huset ska gå till att måla det äckelbruna vitt och blir det över så blir de till att isolera taket. :p



Nu ska jag fixa mig lite så ska jag ta bilen och möta upp Linnea i stan å luncha med henne! :D Det regnar. :/ Hade tänkt gå men törs inte chansa ifall det börjar regna mer. Sedan ikväll då ska jag till Anna & Jesper, för Anna har flyttat hit nu! :D De ska få en liten inflyttningspresent av oss :)

Update för er som undrade: Det började aldrig regna, kom massa mörka moln och blåste mystiskt, såg därför ut som att det regnade i vattenpölarna, men sen kom solen och den blåa himlen fram!

Kommentarer
Postat av: anna

Va? Har det regnat hos er? Inte här!



Oj vad mycket resor och annat du gör hela tiden :D Sitter aldrig fel det inte! Ses ikväll då!

2011-03-22 @ 12:45:14
Postat av: Emelie

Vad fin bloggen är :)

Jag såg Anna på stan, eller i stan! Jag körde bil och såg en som gick över vägen och jag tänkte att jag kände igen henne, sen kom jag på att det måste ha varit din Anna! :)

Kram

Postat av: Malin

Allt regn dumpades i Pålberget! Spöregnade och stormade i ca tre, fyra minuter sen kom solen fram igen. Tur det var över snabbt iaf :)

2011-03-22 @ 17:17:00
URL: http://t3ra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej!

Men jag skulle vilja ha typ mörklila eller nåt!

kasnke du kan hjälpa mig då :)

2011-03-22 @ 19:46:04
URL: http://umbrellastormm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback