Personalfest + årets första dopp i det blå



Nu kom jag på något vettigare att skriva om också... Personalfesten i fredags! Grymt kul! Enorma steg över min förväntan om jag säger så. Många stannade länge och vi var runt sex stycken som gick ut och det var hör och häpna minst lika kul som på förfesten! Bara det jag ville säga och en uppdatering att jag fick med mig Henke och det var han som stod där på bryggan och räknade ner till att vi skulle hoppa i! :p Fick även med oss Malin & Patte och det var kul för det var väldigt länge sedan vi umgicks på tu man hand så här. Spontant och kul!

Nu är det dags att städa... Usch är så trött! Vill egentligen bara sova... Stressig dag på jobbet och även fast det var kul att åka så här spontant och ha mys i solen så har jag ju inte hunnit göra så mycket hemma... Menmen...

Imorgon direkt efter jobbet (slutar tolv) bär det av mot byn för att fira min fina kusin som tar studenten! GRATTIS! :D varje år tänker jag tillbaka och önskar jag fick ta studenten igen... SÅåå kul!

Och så ett grattis till världens bästa Karin som fyllt år under dessa dagar det varit dött här på bloggen. :) Så grattis i efterskott kära vän! Jag längtar efter dig och saknar dig! <3 Längtar till den 10:e juli! :D


Kommentarer
Postat av: Karin

Taack söta du :) 1 månad tills vi kommer hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback