Malin & Petters bröllop





Jag har ju varit på bröllop i helgen och de var så himla vackra Malin & Petter! Åh, de är så mysigt med kärlek! Och att få ta del i någon annans lyckligaste dag på kärlekens håll är fint! Hade inte tänkt publicera några bilder här eftesom bröllopet var väldigt privat, vi var inte så många där. Men jag tänker att jag har ju ändå låst blogg så jag ska ju kunna lita på er alla som läser så :) Visst är de fina? <3

Igår var min älskling extra fin mot mig (han är ju alltid det men igår var det något speciellt). När vi kom hem så ville han jag skulle följa på coop för han hade ett paket att hämta ut, jag kände inte för det för jag hade så mycket att göra hemma men jag följde med ändå... Sedan när han kommer tillbaka (jag väntade i bilen) så har han besällt ett jättefint linne och en ny bikiniöverdel till mig! Jättefina båda två! Det roliga var att när vi var & badade med Sofie och Davut så klagade jag skitmycket på min bikiniöverdel som aldrig satt som den skulle (då hade han redan beställt den så han njöt verkligen). Min fining! <3 När vi sedan kom hem så slängde jag i en tvättmaskin och gick ut i den nya bikinin och läste "En dag" (som jag nu läst ut, och sådär får inte böcker sluta)!!! Jag gillar det inte... Alltså slutet... Iaf när jag satt där ute och läste så kommer han ut med en hamburgare och en dricka till mig, värsta servicen. Han tyckte jag skulle slippa göra mat och slippa gå in så kunde jag sitta där ute i lugn och ro och njuta :) Sötis! <3 Och jag älskar min nya bikini! Och det bästa är att jag kan köpa trosor i nästan vilken färg som helst, så kommer den ändå att passa. :)

Sedan har vi haft en spontan liten "grillkväll" hemma hos oss igårkväll. Malin & Patte kom förbi och så spelade vi massa wii. Var jätteroligt!

Idag har vi målat ganska mycket! Är lite segt bara att det bara är grundfärgen. Sedan ska det målas två varv med den "riktiga" färge, känns som ett evighetsprojekt!

Bjuder på lite blandade bilder också. Blir ett bildrikt inlägg det här, hoppas ni gillar det! :)


En dålig bild på oss men dock ändå en bild ;) Ni ser också lite hur det såg ut i bakgrunden, var så fint dugat med partytält och ljus på alla borden och blommor!




Det regnade lite på morgonen men sedan var det uppehåll hela tiden och slutade med en väldigt fin kväll! :)



Det var det bröllopet det! Hade tänkt visa er ännu mer bilder, men det får bli nästa gång ifall jag inte har några bilder att visa då. haha Det var bara från när vi var och badade, men ändå. :) Måste be Sofie skicka in en bild till mig sen som hon tog på oss två som var så fin. :) När får vi gå på bröllopet igen då? Någon som känner sig sugen? :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Mycket underbara bilder.På brudparet,och ni två förståss ni är finast,hoppas att det går bra att måla.

2011-07-05 @ 12:04:21
Postat av: Henke

Älskar dig sötnos

2011-07-05 @ 21:22:23
Postat av: emma

underbart med bröllop!! Ja du, jag hoppas på er nästa gång jag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback