Tur jag har Izzy minsann ;)


Izzy med hennes halsband som hon vägrar ha på sig, hon lyckas varje gång få av sig det själv!

Gah vad jag blir trött på mig själv. Eller ja, typ, något i den stilen. Jag har sovit 12 timmar inatt, och ville ändå inte stiga upp. Hade bara tur att Izzy kom och slickade mig på handen och stångade mig på huvudet för hon ville minsann gosa! Sötkissen! Men fast jag kommit mig upp ur sängen nu så vill jag bara kasta mig tillbaka i den och sova... Förkylningen är iaf bättre, behövde uppenbarligen sova, men ändå! Nu är jag bara helt orkeslös, deppig och täppt i näsan, men det kan jag leva med. Bara jag får tillbaka lite ork och lust snart men det får jag nog. Ska tappa upp ett bad och lägga mig där och lyssna på lugn musik med tända ljus. Det kanske gör susen?

Kommentarer
Postat av: Leka

Vilken fin bild på Izzy, riktigt fin är hon ^^ får själv lust att skaffa en katt men det får nog vänta lite.

Det där med ett varmt bad lätt inte alls fel :) önskar att man hade ett badkar själv :P

Hoppas att du blir bättre snart!

2011-01-04 @ 11:28:47
Postat av: anna

håller tummarna för att badet gör susen!

2011-01-04 @ 11:56:20
Postat av: mamma

Gud så söt.Tur att filmen var bra.

2011-01-05 @ 09:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback