Kärlek är på många sätt

Jag har just sett klart en film som verkligen hade ett budskap (iaf till mig), den var många gånger ganska seg, men ack så fin. Jag är verkligen så tacksam för mina nära och kära och tiden jag har med dem. Men än en gång blev jag påmind om hur skört allting kan vara. Jag vet ju att det är det, men då och då så kommer jag ändå på mig själv med att ta personer jag bryr mig om för givet. Och det är en bra grej förstås att bli påmind om hur skört och viktigt det är. Vad är det för mening med "småtjaffs" och andra små bagateller när det är en sådan liten och obetydlig grej jämfört med allt det stora? Det finns så mycket mer i livet som är så mycket mer värt än så att uppta tankarna med. Positiva tankar alltså! Alltså helt ärligt, det är så mycket som kan hända som vi inte alls kan påverka och alla små bagateller känns så himla meningslöst i den stora, stora världen. Jag vill just nu bara ha hur mycket tid som helst som jag kan spendera med alla de som jag vet betyder mest för mig och alla de som jag vet att jag betyder mest för dem. Varje dag kan ju faktiskt vara den sista. Ja, nu ska jag inte spåra ut utan det jag ville framhäva är hur värdefulla ni alla som läser den här bloggen är för mig. Jag älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Du skriver så sant.Jag älskar dig med.Man tar en dag i sänder och gör den så bra som möjligt.

2011-02-19 @ 07:18:55
Postat av: Karin

Vad fint!

du har så sant. Vad var det för film? :)

Postat av: Anonym

Också nyfiken på vad det var för film? Tips till mig kanske? älskar dig!

2011-02-20 @ 14:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback