23 februari 2011


Inte världens bästa bild men visst blev det stor skillnadpå att ha räcket vitt istället för äckelträfärgat? ;)

Igår tog jag mig äntligen iväg och simmade med Erika! Det var ovanligt härligt (kanske just för att det var så länge sedan). :)

Har egentligen inte så mycket att säga. Är fruktansvärt less att vara vikarie och just för att vi inte får veta något om denna situation som dem har satt oss vikarier i. Det blir ju så man börjar söka sig om efter annat. Jag menar, vi kan väl iaf få veta hur detta kommer att funka? Hur motiverande är det att jobba för Piteå kommun om de inte ens kan säga oss när eller hur vi en vacker dag kommer att få fast jobb...

Jag har världnens finaste pojkvän <3 Jag längtar till jag får ha honom i mina armar igen! Nu är det inte många timmar kvar dock. (Imorgon runt 16 tiden). :D

Nu ska jag snart iväg och jobba kväll på backen. Var typ ett år sedan sist, klart man blir nervös och klart man blir irriterad att vi inte ens kan få någon slags intro då när det gått så länge. De förväntar sig att man ska hitta till alla och komma ihåg allt (som är omöjligt eftersom det säkert kommit en hel del nya och försvunnit en hel del). Dessutom ringde vikteamet å väckte mig imorse (EN SIGNAL)!!! och sedan lade dem på (de upptäckte väl att jag skulle jobba kväll redan) men har de väl ringt en signal kan de väl fortsätta å säga sitt syfte fast de upptäckte att jag inte kan. Dessutom hade jag kunnat ta det passet så hade de bara fixat nån annan till ikväll på backen... Jaja, nu känns det lite bättre när jag fått ösa ur mig det. haha

Dags att börja knata snart då...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag måste säga att det blev himla fint med vitt! :)

Vi borde ses och dricka kaffe/te och kanske ta en promenad någon dag! visst? :D



Kram!

Postat av: Malin

Det är så orättvist det dom gör! Man kämpar och sliter och ställer upp när man egentligen inte kan/vill/orkar. Och sedan gör dom så här! Man känner sig utnyttjad, som om att man bara blev satt till jorden för att kommunerna ska kunna spara pengar....

Blir så arg och besviken!

2011-02-23 @ 16:22:52
URL: http://t3ra.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja det blev snyggt med vitt .Du ringde inte upp och frågade.

2011-02-24 @ 06:44:14
Postat av: a

jag saknar dig!

2011-02-24 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback