-27!



Idag är kylan inte att leka med. Är det bara jag som tycker det har varit en ovanligt kall vinter? Det går ju att räkna dagarna det har varit under -10 på två händer typ. Annars brukar man ju kunna vara ute mycket... - 27 nu här, i Arnemark imorse var det -37.9!! Galet. Jag är då ledig rätt dag! Hade ju dock tänkt fara och hälsa på Nicklas & Sandra, men törs inte köra i "onödan" då det är så här kallt! Himla osis! Så vad ska jag göra då? Se desperate förstås, laga massa matlådor kanske? Städa? Fast det är inte så mkt som behöver städas faktiskt just nu :) Skönt! Henke har ju förresten börjat med trappen nu! Alltså lägga klickgolvet och snart målat klart. Kommer bli skitsnyggt! Hade tänkt plugga men jag vet inte vad nästa uppgift är än. Har precis mailat in den första uppgiften, jag hoppas jag har förstått rätt hur jag skulle lägga upp "arbetet", men det återstår att se. Godkänt måste jag då få iaf! Och det är ju faktiskt det viktigaste. :) Egentligen ska jag kunna se nästa uppgift på min "studentsida" som det så fint heter. Men nästa uppgit ligger nog under en annan del som jag inte kan se än, så jag vet inte ens om jag kan göra den i förväg (vilket jag vill). Vill kunna ta allt i min egen takt, skynda på när jag känner jag orkar, för att sedan inte behöva stressa om jag känner att jag inte har tid.

Ja, idag är det ju alla hjärtans dag. Vi hade alla hjärtans dags mys fredagkväll eftersom H är borta och jobbar nu och jag jobbade hela helgen. Det var myspys! <3 Det är ingenting vi "firar" direkt längre, men vi tycker det är kul att göra det lite extra mysigt, äta gott och se romantiska filmer och bara mysa och ta hand om varandra. Nog för att vi har det mysigt alla kvällar tillsammans, men jag tror ni förstår :) Så jag hade en fin fredagkväll trots att jag åkte ut och jobbade på morgonen (trodde jag skulle vara ledig).


Kommentarer
Postat av: mamma

Fin bild. Och ta det försiktigt med pluggandet.

2011-02-14 @ 19:44:52
Postat av: anna

Fint att tänka och mysa lite extra någon dag innan hjärta dagen! :) Men vad kallt.. kallt här med så man blir ispinne men då är vi typ på hälften av det där

2011-02-15 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback