21 november


Prick för två år sedan! Här var vi i Kåbdalis och hade hyrt en stuga :) Visst är han söt? ;)

Äntligen kan jag tvätta igen! Vilken lättnad. Nu törs jag byta strumpor när jag vill utan att vara rädd att jag ska bli utan. :) Första tvätten är igång nu så jag hoppas den fungerar bra den "nya" maskinen vi har. Väntar på en liten cyperdejt med Karin nu. Vi ska snacka via skype (första gången för mig) Jag har dock ingen webbkamera, då hade det ju varit så mycket roligare! Men det får vi skaffa senare. Hm, Karin kommer inte. Kanske hon räknar med irländsk tid kanske? Där är väl klockan just nu bara 17.20 skulle jag tro. Men nej nu kom hon in ;)

Men hej, vet ni vad jag gjorde idag? Nä, inte alla skulle se det lika stort som jag och H gjorde. Men jag gjorde ett väldigt klokt beslut. Skulle ut och gå och så när jag gått en bit tänkte jag att usch vad kallt det är... Varför är jag ens ute och går? Nej just det, jag ville inte det så jag vände om! haha (Det är ju inte särskilt kallt egentligen, bara -9 var det då), men jag lider verkligen i kylan på vintern. Kyla är ingenting jag tycker om! Jag svettas hellre ihjäl än fryser ihjäl om jag säger så...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var duktigt gjort att vända om och gå hem.

2010-11-22 @ 05:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback