Sovrummet och toan!

Före! Har ingen ordentlig före bild, för vi hann börja riva tapeter innan jag kom på det i detta rum :P



Och efter! (Har några till före bilder men Nicklas och Sandra på, och jag vet inte om de vill jag lägger ut dem)


Inte världens bästa bilder, men ni ser ju :) I fönstret har vi även den nya "kärleks" prydnaden från Partylite. Med doftolja, jag gillar den. Ni får en bättre bild någon annan gång. Nu är jag trött och ska lägga mig i sängen! Vi ska nog se slutet på Michael Jacksons "This is it", vi började en annan kväll men vi blev för trötta för att orka se klart :P




Toan har vi inte gjort nånting mer än att byta handtag på en garderob ni inte ser på bilden. Det funkar tills vidare, men bidén??! Den MÅSTE bort! Så fuult! (Dock bra den dagen man får barn, men ändå för fult för att ha kvar tills dess. (Det är min åsikt) Sedan ska vi ha ett nytt badkar med lite bubblor också, som inte kostar allt för mycket.:)

Jag har skrivit lite om igår och lite tankar
här för er som har tillgång

Kommentarer
Postat av: Erika G

Å vad fint det blev i sovrummet!! :) jag håller med, det är skitfult med bidé!

2010-05-05 @ 23:05:21
Postat av: mamma

Vad fint det blev längtar till jag får se mera bilder.

2010-05-06 @ 05:43:04
Postat av: Karin

Vad himla fint det blir!! :)

Postat av: Carro

Riktigt snyggt, längtar tills jag får se det irl;) KRAM!

2010-05-06 @ 18:37:24
Postat av: Karin

Nepp den har jag inte provat :)

2010-05-06 @ 19:16:58
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: anna

Åh vad kul att se bilder! Fint :)

2010-05-07 @ 21:14:48
URL: http://evighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback