24 maj 2010



Såg det har kommit en till blomma ute. Men det är så dåligt väder att fota i. Regn. Tänkte ta fina regnbilder på blommorna, men då var det så dunkelt så jag orkade inte hålla på att ändra inställningar där ute så jag gav upp. Nu tänkte jag se på fyran, dokumentären om hon som ville ta bort respiratorn, och fick till slut rätt att göra det. På fyran. Tänkte egentligen lägga mig i sängen redan nu klockan åtta...

Förresten, snacka om kontraster, 10 grader på morgonen. Burr! Från 27 till 10 liksom.

Iaf, vad jag gjorde? Jag tryckte på "återställ kodmall". haha! Trodde det skulle bli helt från hur det såg från allra första början, orginal liksom. Men icket :) Nu ska jag inte fingra mer utan hjälp :P Men skulle vilja ha dit en ikon "följ mig" genom bloglovin...Ajja. God natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad du är duktig "KAN SJÄLV"Jag har likadan hemma men den blommar gult.

2010-05-25 @ 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback