Underbar dag ute i solen!


Nu gapar det tomt minsann! Ska köpa lite blommor på måndag tänkte jag om vi hittar något fint vi vill ha!



Vilken underbar dag! Vi har varit tillsammans hela dagen och tagit bort blommor (som vi inte tyckt är särskilt fina), pumpat och tvättat cyklarna, cyklat till södra hamn, njutit på en bänk. -vilket var en underbar känsla och ögonblick. (cykelturen blev totalt hela 5 km) haha, ingen sträcka alls, men det var härligt bara cykla lite. Underbar känsla! Jag halvlåg i Henkes knä och höll på att somna. Sådana ögonblick är inte överskattat. Vi åt kulglass i solen också och spanade på folk. Underbart! Väl hemma så fixade H listerna i v-rummet och jag klippte hela gården i korta shorts och bikini. Vissa tittade lite skumt på mig men vadå, en varm sommardag? Hallå? :) Sedan gick vi till Frida och Peter för att gratta Frida. Och Mira var underbart söt som vanligt :) "nejnej" så jävla söt unge! Mysig också på köpet :) Sedan fortsatte vi här hemma, jag lagade middag och H klippte diket som jag inte orkar. Sedan började vi fixa i ordning i v-rummet så nu är det inte kaos där. Det enda tråkiga är ju att allt är ju som tillfälligt nu innan vi köpt ny soffa, och de rätta möblerna som vi tänkt oss. Men betydligt bättre är det! Så nu har Anna en tillflygshåla därinne :) Vi ska göra så mysigt till henne =)


Haha hon är så söt när hon grinar. Sedan i nästa sekund var hon helt tyst och glad :P



Sötunge! (Frida, säg till om du inte vill jag ska lägga upp bilder på henne här)


Nu är det sängsdags, iaf för mig, vissa andra har ju semester. Åh vad jag längtar till jag också har semester! :D (Har jag ju inte men jag längtar till den dagen jag har fast jobb och får det) :)

Har tvättat sängkläderna och hängt ut det. Underbart blir det att sova imorgon i rent som hängt ute. Finns det något härligare? Och nyduschad ska man va såklart! (Inte för H del eftersom han ska festa imorrn, men iaf för mig) Jag ska ju om det finns någon som missat det, jobba hela midsommarhelgen!

Jag kan alltså konstaterat att vi varit igång hela tiden, men vi har iaf fått vara ute i solen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja det tycker jag med!



Åh vad söt hon är! :)

Låter som att ni har hade en helt underbar dag! Så kul!

glad midsommar <3

Kram!

Postat av: carro

Låter som en fantastisk dag!!! Lägg upp bilder på vardagsrummet och de nya blommorna så man får hänga med i utveckligen!! Kram

2010-06-26 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback