Saknar så det gör ont

Åh vad jag saknar min andra hälft. Det gör ont av saknad. Fan vilket bevis på kärlek iaf. Det gör så ont att vara utan honom :(



Sedan krånglar det med 80-tals festen också. Eller inte med festen men hur jag ska ta mig dit och hem :( Tänkte först när jag trodde det var fredag att Molpe kunde skjutsa mig, men då blev det lördag och då ska kanske hon festa. Men hon vet inte än, så jag hoppas =) Och så tänkte jag, jamen bror då... Då ska han till stugan... Suck. Ajja, får se hur det blir. Har iaf köpt kläder för 300 kr idag så hoppas ju det blir! Men fick dock ett extra linne plus ett par strumpor, sådana här man har i ballerina skor, så blev ju inte värst dyrt. Vet inte hur 80-taligt det är det jag ska ha, men färgglatt är det då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback