Kanske jag är tillbaka


Kanske jag är tillbaka på bloggfronten igen. Jag vet inte. Jag är uppe med tuppen, eller tidigare än tuppen. Har varit vaken sen sisådär halv fyra fyra. H vaknade också när jag vaknade typ, jag vaknade bara lite tidigare, så vi har varit uppe länge nu. Haha, lite komiskt ändå! Men jag har nog sovit för mycket när jag varit sjuk, däremot vet jag inte vad H har för orsak ;)

Verkar bli en kanondag idag (vädermässigt), har redna vattnat blommorna och nu väntar jag bara på att få åka till jobbet. Borde cykla, men vet inte vad jag har för jobb idag, så känns riskabelt att ta cykeln och så kanske femtio inköp väntar. Typ.

Mår dessutom illa igen. Tror det är för att jag varit upp så tidigt och har så svårt få i mig nåt att äta så tidigt. Går nog över hoppas jag!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-23 @ 07:13:40
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre och får sova längre i morgon :)

2010-06-23 @ 21:50:49
Postat av: mamma

Hoppas att du är tillbaka. Jag längtar att öppna din blogg för du skriver så bra det är som att läsa en bra bok.

2010-06-24 @ 07:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback