Jag blundar nu, tänker på hur allt kunde vart om vi två aldrig mötts




Oj vilken hektisk dag! Började stressen på jobbet då jag fick först lite lugnt men kom då på att jag kunde göra bort ett städ jag hade på eftermiddagen så jag fick följa med på gruppträffen hemma hos chefen. Det var kul att få "vara med" på riktigt och inte jobba istället :p Efteråt så fick jag en liten rundvandring och så snackade vi lite om allt möjligt, blev kvar typ en halvtimme längre än alla andra. Sedan hem och fortsätta stresset. Har köpt blommor, har planterat ut några, gått till kyrkogården för att spana in hur gravarna såg ut. Rosen på morbrors grav kommer upp för tredje gången nu! Som mamma skrev när hon fick veta "kul att den vill leva". :p Sedan har jag städat lite så det inte ser alltför farligt ut imorgon när älskade Carro & Lale kommer hit på middag. Så underbart kul att få träffa dem igen!

Annars håller magen på att krångla fortfarande. Misstänker magkatarr på riktigt nu alltså. En vikarie på jobbet har haft det i vår och hon beskrev hur det kändes och det känns precis så för mig! Så nu tänkte jag stänga av datorn och bara lägga mig i sängen och göra ingenting! Synd jag inte har min bärbara, (henke har lånat den i veckan), då hade jag lagt mig för att se OTH eller Greys ;) Ska dricka lite proviva svartvinbär nu och se om magen lugnar sig. Proviva har aldrig varit min grej, har inte gillat eftersmaken, men björnbär var helt okej! Ska testa svartvinbär nu och se om det funkar. :)

Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har inte heller tyckt om proviva men fick smaka mango hos mamma och den är faktiskt god =)

Postat av: mamma

prova inside brus eller novakukol det är bra för magkatarr eller locek

2010-06-09 @ 20:45:54
Postat av: henke

fin bärbardator :) men nästa vecka får du behålla din ;) puss

2010-06-09 @ 21:35:38
Postat av: anna

hoppas det ordnar sig med magen <3

2010-06-10 @ 14:33:18
Postat av: Sandra

Haha jo jag tycker att vi ska bo kvar nu när jag fått in en fot nånstanns, men Nicklas verkar inte riktigt tycka de, men vi får väl se =)

2010-06-10 @ 17:25:56
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Carro

Fint det blir! Tack för den goda middagen och trevligt sällskap!!! KRam

2010-06-13 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback