Åter till arbetet




Är hemma på lunch nu. Känns bra att när de andra börjar jobba till veckan så går jag på lite kortledighet. Jobbar måndag, men direkt efter jag slutat åker vi upp till stugan och stannar ett dygn ungefär. Ska bli så härligt, skönt att komma bort! På torsdag kväll kommer Anna också. <3 Underbart! Kommer bli så bortskämd (på ett bra sätt)

Henke jobbar på i datarummet och tapetserar. Jag vet att ni efterlyser bilder på v-rummet men det kommer inte än. Vill ha upp gardinerna först :) Kan dock inte bestämma mig vad jag ska ha för gardiner, jag vill beställa nya! Vill bara ha enkla vita. Men borde hänga upp några gamla tills vidare iaf...

Ska snart tillbaka till jobbet och så tänkte jag ta ett kort på när H arbetar ;) Efter jobbet kommer fina svägerskan hit, vi ska laga middag tillsammans och se film :) Mys !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det var bra i stugan. Vad såg du och A-M för film föresten?



Jag kan försöka göra inbakad när jag kommer till dig. Har kunnat göra på karin, så vi kan testa om du vill ;) Dock är jag bättre på utbakad :P



Pyss

2010-06-29 @ 23:22:29
Postat av: mamma

Hoppas att du får det trevligt med anna. Och tack för att ni kom till oss på stugan det var så trevligt med lite besök.

2010-06-30 @ 12:22:17
Postat av: Karin

Ja eller hur, men vi hade ju inte riktigt tid då. Ni stannade ju inte så länge :) hoppas du har det bra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback