På stora äventyr i Ä-byn

Sitter hemma hos mamma och pappa nu... Ska till Erika snart. Fick just veta att de andra ska dricka vin. Blir nog kul ändå! Blir iaf trevligt träffa alla, men får se hur länge jag stannar. Hade tänkt stanna till halv tio för att få lite grejer av Ylwa när hon slutat jobba. Men får se om jag orkar stanna så länge. Är inte på topp idag känner jag. Blir så himla trött efter jobbet. Måste sova mina timmar innan jag ska upp och jobba också. Men det är sista gången jag träffar Karin innan hon och Stewen åker 10 veckor till Thailand. Åh, jag saknar Thailand just nu :) Ska tillbaka dit en tredje gång snart!


Hittade en söt bild på Emil på mammas dator :)

Kommentarer
Postat av: sassa

haha men åh va söt han är! :) de va länge sen jag såg en bild på honom. va stor han är!

2010-01-16 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback