Jag är helt slut!

Två dagars jobb avklarade! Nästa vecka har jag fått 1,5 dag på Djupviken dessutom! Mitt älsklingsjobb! Hoppas det blir mer där! Har jobbat en del med Erika idag, var kul! Vi hade ett städ tillsammans! Alltid kul att jobba tillsammans sådär med någon man verkligen trivs med!

Nu är jag helt slut dock. Emma frågade om jag ville komma och se Twillight, och sen se New Moon på bio där kl 22. Men, det här skulle jag aldrig gjort förut, jag orkar inte, jag känner min kropp behöver vila. Och jag tänker lyssna på vad min kropp säger. Jag ska göra ingenting ikväll. Jag är alltid ledsen när jag säger nej, det gjorde jag heller aldrig förut. Kände aldrig efter vad jag egentligen ville eller orkade, utan bara körde på utan att känna. Jag sa aldrig nej, jag ville inte göra någon besviken. Jag är nu också rädd för det, och när jag säger nej tänker jag att gör så många besviken. Jag hoppas att jag inte har gjort det iaf. 

 Puuuh! Ska nog lägga mig i soffan... Eller på spikmattan en stund! Det ska jag göra! Eller nä, det gör jag senare ikväll ;)

Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback