Envis hosta

Vilken jävla hosta jag fått som inte ger med sig, närmare 2 veckor har den envisats. De ssenaste kvällarna och nätterna har det varit så illa att jag nästan inte får någon luft. Igår fick jag ta av Henkes astmamedicin. Det hjälpte lite faktiskt. Nu har jag en attack igen. Det värsta är att jag inte kan ta cociliana (vet inte stavningen), för det går inte ihop med den övriga medicinen. Fick värsta fyllan en kväll. haha Började snurra när jag skulle sova, precis som efter man lagt sig när man druckit lite för mycket alkohol. haha Men vi har köpt en annan hostmedicin i tablettform, den funkar något sånär iaf :)

Det är ganska komiskt mitt i allt elände, hur jag går tillväga för att lösa vissa saker. Kom på jag behövde min dagbok i en väska. Som tur var så var den öppen, så jag stoppade i ena kryckan i den, och hoppade med den dragandes under kryckan. Lite farligt, ifall jag hade ramlat. Men det gick bra :) Jag vill ju inte be Henke om hjälp med jävlat allt, det räcker som det är redan :)

Snart är det en annan del av köping. Äntligen något som faktiskt är värt att se på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback