Boooring

Jag har skrivit ett brev, varit riktigt nära att snubbla riktigt ordentligt, fixat frunch, diskat lite, sett "Våra bästa år", pratat med Carro, klarat av att duscha helt by my self, ringt kommunal, fixat adressen dit vi ska skicka visumet, läste lite på en uppgift jag har. Och ack så uttråkad jag är OCH trött. Fast jag i princip inte gör ett skit. Märkligt det där. Tror jag ska spela lite eldorado på bamse.net, har ni inte testat det någon gång, gör det :) Sedan måste jag vila (sova) lite. Det är ju trots allt då kroppen läker som bäst!
'


Och jag drömmer om att åka slalom snart igen! Kommer känna mig så avis när Henke åker utan mig :( Hoppas det kommer kännas tusen gånger bättre när jag åker slalom igen nästa gång också :) Ska dock se till att inte ge mig ut i backen för snabbt!

Tycker det är lite med uppdateringar nu, dags att uppdatera alla tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: henke

när vi åker i backen om nån vecka så blir det att hoppa för dig :D

2010-01-25 @ 18:39:27
Postat av: Sandra

Jo jag hoppas de, annars får du fixa in mig på hemtjänsten ;) Jo de är väldigt krångligt tur att de finns andra som kan göra de åt en =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback