Snart, snart, snart!!

Åh... Snart kommer älsklingen hem. Känns som vi inte har setts på typ fyra veckor bara för att han har jobbat över varje dag de senaste fyra veckorna typ. Ska bli skönt. Fast han ska festa en kväll och sova borta antagligen och åka slalom en annan. Men vi har ju iaf alla hjärtans dags kvällen tillsammans. <3 Indien lär ju bli sååå välbehövligt, bara vi i varandras sällskap i 3 veckor. UNDERBART!

När han kommer hem är det lunch och sedan ska vi till banken för att skriva de sista papprena. ÄNTLIGEN ÄR ALLT KLART :D Vad glad jag är!!

Igår gjorde jag klart Dublinalbumet! =) Skriver jag mest till Karin som kanske läser det här någon gång snart :) Vi längtar tillbaka! Saknar dig jätte, jättemycket vännen! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad nummer, men tack för hjälpen =) Nu ska jag bara få mod till att ringa också =P På Måndag blir de nog en sitta i telefon dag =)

Postat av: karin

aaah vad jag vill se det albumet sen :) nar ar det nu ni far till indien??

2010-02-13 @ 14:32:05
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback