Små, små känslor av våren


Åh. Jag har lite av små, små känslor av våren. Solen har kikat fram två dagar på rad. (Önskar att jag hade kunnat gå ut och fotografera lite). Indien-resan närmar sig med stormsteg, prick en månad till vi är i luften på väg dit. :D Jag har packat (!!) Jag älskar ju att packa! Har packat alla kläder iaf. Och lagt fram lite grejer vi kommer att behöva också. Jag vill dock ha nya solbrillor, det måste inhandlas före resan iaf! Det närmar sig! Det närmar sig också datumet då min sjukskrivning går ut (28:e)... Som jag gruvar mig... När jag inte ens kommer att träffa läkaren innan. Men jag kommer nog behöva ringa och förlänga den... Jag MÅSTE ju kunna stå på knäna när jag ska börja jobba igen. På tal om jobb så fick jag två jobb jag måste söka med posten idag. Suck. BÅDA gäller bara sommarjobb, ett av dem har chans på fortsättning. Skellefteå och Arvidsjaur. Hur tänker dem? Vi har just köpt hus och JAG HAR REDAN jobb över sommaren. Som tur är så ska jag på möte nästa vecka med min handledare så då ska jag fråga om jag verkligen måste söka de där jobben. Det känns ju meningslöst...



Snart ligger jag så här igen :D (Mamma, kan du kolla i lekstugan om jag har några gamla sådana här madrasser där)? :) Tänkte ta med isf :D Är ju askul att åka sådan här madrass på vågorna :D


Kommentarer
Postat av: emma

e de inte så att så länge du ej jobbar heltid måste du söka jobb..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback