Vilken härlig värme


De fina irländska blommorna :) De är så fina! Och så drar de ihop sig när det blir kväll. Som följande bild kommer visa.






Vilken hetta som kommit till stan! Ingen gillar det nog mer än mig ;) Henke klagar på att det är för varmt och i nästa mening "nu är det höst". Nejdu! Inte ska det bli höst än, svarar jag då ;) Vi har klippt gräset båda två idag :) Och jag har sovit i solstolen. :) Det är sååå himla skönt och avslappnande. Typ det bästa jag vet :) Var tänkt vi skulle städa också, kanske blir senare ikväll om vi är hurtiga. För snart kommer N & S hit, vi ska se film och mysa lite :) Men N börjar jobba halv åtta så vi kan hinna ändå om vi vill. För imorgon lär det inte finnas tid heller. Då ska vi förbi Frida och Peters stuga, sedan hem och då ska jag snacka med Anna :) Vi har våran datadejt då ;) Och sedan till byn för att gratta Simon i förskott. Det är helgens planer det :)

Förresten, jag har glömt berätta om grannens katt, who ever it is. Den vita katten som är på ALLAS gårdar, så ingen vet väl var den hör hemma förutom ägaren. ;) Iaf, jag körde på granngatan med jobb-bilen och så står den där och vägrar flytta sig. En bil är parkerad på höger sida och den står på mitten av den vänstra sidan. Jag tänkte  bara "hur gör man när katter vägrar flytta på sig". Jag menar, till renar tutar man ju ;) Skulle just tuta när den gick liiiite åt sidan. Så vill jag inte vår katt ska bli! Kommer inte våga släppa ut den bara för jag är så rädd den ska vara till besvär för grannarna eller bli överkörd :( Och att vara ute med koppel känns plågsamt det också. Aja, det är ett tag kvar till det så vi får fundera på det än ett tag.


Nu startade visst H dammsugaren, duktig han är! Då får vi det kanske gjort innan vi får besöket :) Dags att hjälpa till då kanske ;) Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag sa just till N när vi for att dom blommorna är såå fina ;)

Postat av: Anonym

Hettan är det inget fel på men just det kvava är jobbigt tycker jag. Det kvava och klibbiga som blir, haha. Det luktar höst ute om nätterna fast det är värme, lite konstigt tycker jag! :)



Fint blommorna blommat nu :) Tänk när jag var hos er var det bara en! Hör av dig i morgon när du är på G för dejting ;)

2010-08-15 @ 02:37:51
Postat av: mamma

Vilken fin färg, dom är underbara.Hoppas att filmen var bra.Det har varit varmt i Älvsbyn också.

2010-08-15 @ 07:02:13
Postat av: karin

gu vilka fina irish flowers :D

2010-08-16 @ 17:17:17
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback