Slapparkväll på hög nivå


Någon som är nyfiken ;) Började kliva på tangentbordet sedan, blev väl avis ;)

Och för att svara på mammas fråga i kommentarerna om hur Izzy reagarade på tigrarna -inte alls. :P Hon bara sov på min magen. :) Kanske är för liten för att kunna se sådant? :)

Åh mina ögon går i kors just nu. Nu börjar tröttheten komma tillbaka igen. Jag som trodde det bara var tillfälligt förra veckan för att jag var ledig. Fatta vad mycket jag sov då! Imorgon jobbar jag kväll (sovmorgon)och har städat lite här hemma, tvättat, varit och storhandlat har vi också gjort och Henke ska snart ut och gräva. Vet ni vad jag ska göra då? Jo just det, BARA ta det lugnt, mysa med kissen framför Fångarna på fortet (är det ikväll förresten)? Kanske äta lite daimglass med chokladsås, men bara kaaaanske.

Jag undrar när bokhyllan som ligger utspridd på vardagsrumsgolvet ska byggas? Varför lade "någon" ut den där ens? När denna någon aldrig har tid att bygga ihop den :P Seriöst, den hade väl kunnat ligga kvar i kartongen så den inte är i vägen istället? Karlar alltså. ;)

Lite mer bilder från helgen kommer här.:)




Kommentarer
Postat av: mamma

Gud va gott det såg ut med kräftor vet ej närjag åt det sist. åh vad ni är söta:)

2010-09-01 @ 06:59:42
Postat av: Anonym

Det där med tröttheten, kanske kan det vara bra om du får in någon rutin i sovandet. Så att kroppen vet när den ska bli trött liksom, och att den får vila då. Om du förstår hur annsan menar nu förstås. Izzy är en riktig goding ju :)pyss

2010-09-02 @ 16:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback