Finns inga ord

Jag är så besviken och sårad att jag inte ens finner några ord för det. Så jag ska inte ens slösa min energi på det också, för det är fan inte värt det. Lägga energi på det skapar bara problem. Det är ju så uppenbart hur det egentligen ligger till. Dags att tänka om tror jag, för man ska inte...

Jobbar kväll ikväll, känns väldigt mört som vanligt. Dessutom är det den långa kvällen. :( Och speciellt med alla tankar som en viss har gett mig, så går det emot ännu mer. Orka med det liksom. Jag blir sååå less. Borde sluta med bloggandet för ett tag eller låsa den så bara de som verkligen vill utan att snoka kan läsa. Kanske gör det snart. Jo jag kommer göra det.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänker på dig Sara <3

2010-08-12 @ 10:31:14
Postat av: Anonym

Personer som tar energi är jobbigt man blir så trötti kropp och själ.jag känner det också men har svårt att säga det till den personen,man vill ej såra men vad är bättre då.Jag undrar?Vad tycker du?.

2010-08-12 @ 15:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback