Så var påsken över för vår del




Så, nu har vi kommit hem igen och så har jag påbörjat tvättandet igen. Hoppas berget minskar snart. ;)
Det är hur rörigt som helst här och det känns som att det inte är någon idé att ens försöka när vi flyttar snart. Menmen, lite finare har det väl blivit och resväskorna är tomma nu!

Har haft det jättemysigt i stugan. Det blev ju bara ett slalomåk för mig i lördags, men det kändes såååå bra att äntligen få stå på skidorna igen! Med tanke på alla motgångarna som hänt mig senaste tiden så kändes det verkligen som en revanch. När jag äntligen hade fått börjat jobba igen i januari, så blev det operationen den 18:e och först nu är jag något sånär bra i igen. Det kändes ostabilt när jag åkte, men jag åkte! Nu ska jag på gymmet imorgon tänkte jag (om det är öppet), träna flitigt så jag får mer muskler i benet, och på lördag blir det att åka med hela gänget för att sedan ha fest med tema "sommar" :D Jag hoppas att jag inte får jobb... Ironiskt nog, hoppas ju samtidigt jag får jobba massor nu när jag äntligen är på benen igen :D Ska nämligen friskskriva mig på tisdag hade jag tänkt. Knät känns så pass bra så jag tycker jag kan jobba nu. Det handlar egentligen bara om en vecka, men jag vill komma igång nuuu! Få den där belöningen jag strävat efter så länge. Så på tisdag blir det en massa samtal till diverse myndigheter... Aldrig kul!

Ni får hålla utkik efter bilder så småningom. Har inte orkat än. Men alla kort från systemkameran plus lill-kameran är i hårddisken nu. Gissa hur många det blev? Ska lägga till Henkes bilder sedan från hans mobil, men han har inte fört över dem. (Älskling, gör det nu när du ändå läser det här) ;)


Kommentarer
Postat av: henke

du jobbar jättebra med tvätten älskling :)

nu finns bilderna :)

puss

2010-04-04 @ 18:37:19
Postat av: mari-ann

oj oj vad jag längtar dit när jag ser din bilder!

vad fin bilder,jag riktigt hör vågorna o känner värmen

och palm suset

2010-04-04 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback